lørdag 5. mars 2011

Varselsignal og forvridning i økosystemet av dumme mennesker

Fra 1989 - død 95/98/ (sist, tilfeldig?! ikke Annika's skyld Bilbo, men det er en annen historie - hun fikk hvertfall tatt et siste farvel med Bilbo, da hun var på besøk i Kabelvåg, etter å ikke ha sett dem på mange år. Det var jo opprinnelig hennes fugler.) mens jeg bodde hjemme, hadde vi et par nymfe parakitter.Bilbo og Rosie :)
Etter vi kom til Lofoten i 1991 - reagerte de på kråkene ute, og når en gikk opp trappen før man enten låste oss inn, eller noen ringte på. Kråkene har som dere sikkert har lest før, kråke-ting, der de i rundt des.mnd. kakler  ivei med hverandre og tilslutt hakket ihjel den svakeste og minste..
 .Jeg viste dere en tekst, om et kråketing i 2000  http://lillesatan.blogspot.com/2010/12/kraketing-2000.html
  Der maken til den døde kråken - hakket i bakken, som varselsignal som kaninene bruker (tramper med foten - Ivan kaninen min, ble født på samme tiden ca. Døde 27081982 på bursdagen min... Jeg er mamma Lisa's Barn, et menneske som ikke har lev ferdig dette livet enda - men ser det urovekkende) 
Blir kalt mye rart, bl.annet Gakk gakk - av min fars kone Ladda. De har fisker i store aquarier...


Anders, med hunden Iris, som vist tidligere, har forsåvidt kalt meg bikkje - (jeg er født i vann hund i kinesisk stjernetegn - litt spore av) , hadde en hvalp på besøk, Hugo - og han løp under beina mine, og dunket snuten sin i beina mine som kaniner gjør-.... "Forstå" gakk gakk'en blir sagt  - kjært barn mange navn - men når ingen tar meg på alvor og tar saken(e) i sine egne hender, gjør ting bokstavelig talt og kimser med ord, og uttrykk, vrir om og erter og mobber både mennesker, dyr og natur,så se på den and-ungen, hopper som en fisk etter fluen isteden for å dukke under vann etter mat. Alt blir forskjøvet.. 

Kan vise et eks. på potteplanter..der Trude fra psykisk helse, Tunveien som de kaller seg -  mumlet unnskyld for å ha ertet en stikling jeg har/hadde "ganske så falskt eller.. vet ikke hva jeg skal si.. mye er pga psykoklubben.. men når de sier, ta problemene m rota... så



ser dere resultatet! DET er FARLIG! Det samme gjorde de sammen med jentene i psykoklubben, kåter seg opp etter hverandre.. alt som lever bare for æsj veit ikke - og mobber de store trærne så de sto og ristet, akkurat som den planten med store blader gjorde etter hun hadde mumlet litt i vinduskarmen...

Dette er bare et eks. kanskje det farligste.. de tror Mamma Lisa er farlig for dem..de som jobber MOT jordkloden (dumme mennesker)  men det som er er at Mamma Lisa's barn - som støtter naturen, dere har vel sett at noe fra mamma Lisa passer på lille Melkeveien i verdensrommet.. men jeg er bare ett menneske, Linda, Mamma Lisa's barn... og... skal ikke syte og klage.. men kjærlighet er viktigst av alt... det mange som vil hjelpe, spes. bak ryggen min.. og det gjør saken(e) værre... men de fleste gjør ting bare for pengene. Ikke Kjetil'en min...han er vel det eneste som ikke gjør det.. Og... huff.. blir tom for ord... Jeg får knapt puste, slik de kjører hodet mitt.. neste innlegg blir kanske noe som jeg i teorien og praksis opplevde, og skriblet ned, og undersøkte fakta etterpå.. og det er ca. sånn jeg opplevde hjernen min. Skal hvertfall vise Kjetil det, og forskere er vel litt intressert + menneske-rettighets-forkjemperne..forhåpentlig vis. For psykoklubben, driver tortur...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar