lørdag 3. juli 2010

SAVN

Savner O.P.Kjetil.J, så det gjør vondt. Er så sliten, og får høyt blodtrykk og hjertekramper - spesielt hvis jeg sier/tenker noe imot psykoklubben.. så får ikke korrigert så mye av det som er feil. Aner fortsatt ikke hva de prøver å finne ut av, kanskje ikke jeg skal prøve å pussle pusslespillet.. Ønsker bare å leve og ha det bra, sammen med O.P.K.J. I 4 år har psykoklubben ødelagt relasjoner mellom meg og andre mennesker.. (egentlig dem selv, for er vel ingen jeg kjenner som ikke er en eller annen rolle i det et eller annet) Isolasjonen det blir til er ikke bra, for kropp eller sjel. 
Gjør så vondt å tenke på hvor mye dem har ødelagt.. men (som queen-låt) "pain is so close to pleasure" - er det ikke så mye som skal til av mennesklig selskap som gjør situasjonen litt bedre. :) Merker jeg er livredd for å miste O.P.K.J ut av livet mitt også, han er forsåvidt den første og den siste.. han også.. <3 fullt og helt tillitt og kjærlighet + det som ingen andre har <3 sett fra mine øyne... sånn er det bare.


1 kommentar: