mandag 30. januar 2012

Spørsmål....

Vet ikke hvor jeg skal begynne... helga har vært ett helvete - vil begjære kontakt forbud på Jonas L. i områdene jeg er - m fler, men tørr ikke... Ikke sikkert noen tror meg allikevel, for ALT er liksom INNI mitt hode, og mine fantasier.. men det er det ikke. Alt jeg hører de si, er ikke nødvendigvis sant. Men det går inn på meg... Nina, Noch Jonas, Bestemor osv mamma Ingela flyr rundt i nabolaget... men de lyver.. til meg hvor de er, samtidig kommanderer de meg til alt mulig forskjellig samtidig.. og skriker jeg skal skade meg, ta livet av meg osv.. jeg prøver å ikke la det gå inn på meg, men det gjør det, psykisk og fysisk.. og for ikke å glemme resten av psykoklubben, en god del Kabelvåg folk.. m fler.. 

Hadde en fin drøm inatt, men da jeg våknet var psykoklubben krapylsk sjalu og hevngjerrige. Og Vilde, som jeg aldri ville trodd var som Ragnhild brukte hele formiddagen på å psyke meg ut og ned, akkurat som Ragnhild, og FOR Ragnhild. Skuffende.. Det er et helvete her på Granheimtunet.. kanskje ute i resten av verden også.. d vet jeg ikke før jeg går ut...

Er bekymret og redd for at en del vil skade Kjetil - og meg selv ... hører hvordan de sier de skal få meg drept.. på en eller annen måte. Voldtatt og drept... Kjetil; hvis du leser dette, vil du, hvis du har lyst - møte meg, begjære kontakt forbud på Jonas, han flyr rundt i nabolaget og i gangene og er paranoid frådende skremmende skadelysten på psykitrien, spes. rundt meg. Han isolerer folk og tjener penger på dem, som med med meg. Og skylder på andre, og har man kontakt med noen nye, så blir han bestevenner med dem, lyver og skremmer dem om f.eks meg, og isolerer meg vekk fra dem. Sikkert slik han har gjort med deg og meg. Det er det ganske mange som gjør... merker jeg.. Det er ikke sikkert du har lyst å møte meg igjen... har et spørsmål - har du fått en begjæring om besøksforbud på meg, dvs at du ikke får ta kontakt med meg? Det er isåfall ikke sant. Hva mamma sier, det driter jeg i.. Ringte henne, kort samtale, hun ble eksplosiv, så jeg la på.. for jeg ble sint av løgnene hennes.. og så ringte jeg opp igjen, og da sa hun ahh- ahh- og så ble det brutt. Jeg gikk tom på penger på kortet. Det var faktisk det jeg ringte for å be henne slutte å si eller tenke til de/dere andre, at jeg sier ahh- ahh- i et seksuelt tonefall.. som jeg ikke gjør..

"Ta Linda" hørte jeg Jonas i naboleiligheten.. i 10 eller mer enn det har han holdt på.. men jeg blir ikke trodd.. Står alene oppi dette.. Pappa støtter meg, tror jeg, eller stiller opp hvertfall. Syns det er synd at dere to ikke helt kommer over ens.. de lyver mye til pappa om deg også.. det er vondt å høre..

Drømte om deg inatt, og i dag tidlig.. det var fint... så morgenen begynte lykkelig, den korte stunden før angrepende kom... prøver å holde motet og humøret oppe, men de hjernevasker meg, men de får ikke klare det i bunn og grunn. Og ang. humøret, så skal det ikke mye til, for å roe meg ned, av rett person.. deg.. du er den flinkeste.. :)
Jeg vil takke deg for at jeg har fått lov til å være meg, med deg, og skinne ... det har jeg aldri fått lov av noen de siste 22 årene.. eller jeg tenker ikke bevist på det, men kjente en glede i magen igår, og tok et bilde... men det syns ikke ut.. jeg er for skremt inn i meg selv.. og takk for roen du innimellom klarer å gi meg, som igår kveld..

Alle, i gåseøyne, fra Kabelvåg, og Nina og Noch - og endel gutter, spes Jonas.. de er så mange, så vanskelig å komme på alle på en gang.. dessuten har jeg blitt truet på sms av Jonas L. før han hadde lest noe i bloggen (hørte jeg etterpå) om å måtte slette hele bloggen. Han er vel redd for å bli tatt eller avslørt for å bruke vold på meg ført i tiden, og de andre han fryser ut. Jeg har ikke snakket med han på maange år, men alle har en konektion med han, alle i gåse øyne, og samme gjelder Ragnhild.. så alle samrabeider med hverandre, samtidig som de går bak ryggen.. eller det var kanskje bare før i tiden, nå virker det som om alle de vil bare ha de pengene de snakker om, og tror jeg har de, og jeg vet jo ikke hvaslags penger det er - samma kan det være, og mange av de flyr med falsk legitimasjon.. Dette har nok pågått siden midten av nittitallet.. faktisk etter jegt fikk kjenne ordentlig kjærlighet, fra noen andre - deg - eller fra meg til deg - jeg så deg hvertfall i synet. Da ville plutselig Ragnhild og Linda R være venner med meg.. før det gikk jeg mest alene.. men d var på barneskolen i lofoten. Janteloven som herjer der, herjer i psykoklubben også.. derfor klarer jeg ikke skinne eller føle meg noe verdt i det hele tatt, "Hold henne nede" roper de newdtrykkende, med lufttrykk, psyker meg ned - til jeg får sammenbrudd og så jubler de.. Håper de ikke gjør det med deg.. for meg er du spesiell hvertfall.. skjønner ikke hvorfor de alltid skal splitte og skyve meg unna, til og med bare mine egne følelser for deg, inni meg selv, trykker de ned..

Kjetil kjære.. jeg hørte mamma og Ragnhild fra sidelinjen som de kalte det før.. si tilhverandre at de vil aldri la noen møte meg eller la noen, spes. deg ( sikkert pga. selvfølelsen og kjærligheten som syns på midten av nittitallet, som de ikke den dag i dag tåler... )men den selvfølelen.. eller er det noe selv..? Livslysten, med tanke på deg får jeg med en gang. Jeg spurte deg idag, om vi kunne dra til Grenland.. vårs grenland... (nå hørte jeg noen snakke om en liksekk utenfor, og bære noe tungt) og redninginnstinket mitt vekker de, med falske eller kanskje ikke info.. det er så mye forskjellig.

Du er verdens beste mann - syns jeg - savner deg... og du er den viktigste i livet mitt... føler meg lurt av alle i hele familien og tror Annika blir feilinformert.

Egentlig er kanskje saken såpass farlig at både du og jeg, og kanskje Eva - Britt Larsen, hvis hun ikke har blitt overtalt noe annet av FS - ansatte - hvis hun er moren til Inger Lise Larsen - hva de syns nå om meg fra det firma vet jeg ikke, med alle løgnene om det ene og det andre..

Jeg elsker deg... og håper du fortsatt er i livet, syns jeg så deg bak bestemor idag, men så løp du tilbake, hvis det var deg da.. og jeg er livredd for at du blir lurt. Ingen av dem tørr å møte meg face to face - de bruker bare psykisk tortur. Du og jeg og staten, uten mellomledd, kunne fått en slutt på psykoklubben. Ps mamma er ikke til å stole på.. jeg får flash backs fra da jeg var liten, noe jeg ikke vil huske.. etter pappa flytta hjemmefra... Pappa er nok sliten og lei.. av alt dette. Mange saker som er blandet opp i hverandre..

Mest har jeg lyst å slappe av med deg idag.. hører Jonas frådende bak meg, og truende stemmer rundt meg, og Ragnhild utenfor. Hører de sier det er min husarrest pågang, men det er det ikke. Jeg har ikke satt igang noe, og ingen har sagt noe face to face.. men hørte mamma si d var først Linda sin, da trodde jeg hun mente meg, og ble oppgitt, og så sa hun Linda Rørvik. De skryter av at de psyker ut folk med vilje.. helt sjukt.. men de blir farlige tilsammen. Om du og jeg hadde møtt endel av de sammen, hvertfall Jonas, så kunne man få fred..  Nå skal jeg ikke klage... du er den eneste for meg, selv om de sier noe annet.. om du ikke vil ha noe med meg å gjøre er det ingenting jeg kan gjøre med det, eller vil presse meg på.. ikke kan jeg spørre deg, eller fortelle deg ting på annen måte enn dette, hvis kontaktforbudet gjaldt meg og hvis det kom fra deg. Det finnes mange som heter Kjetil, og ingen personnr på meg eller noe annen info om Kjetil Johnsen, mange med det navnet.. og du kan når/hvis du vil ta direkte kontakt med meg, .. du kjenner meg best.. på mange måter.. de trurer meg, "hvis du møter Kjetil.... så... " Men det driter jeg i, men driter ikke i kontaktforbudet... fra deg. Kom på her om dagen at Ronny brøt kontaktforbudet i 2006, men da var jeg så skremt av han og alt annet at og etter det så har det jo gått i ett.. og ifølge Vilde så var han med på sidesporet med henne, Pernille, Ragnhild og Linda R i 2000. og meg, kan huske i fotohukommelsen, men husker ikke navnet og husket det ikke i i 2004... og 2005.. og 2006.. Så Ragnhild løy til meg den gangen, som granterte at ikke Ronny var innblandet, på tlf, hun sa heller ikke hva det dreier seg om. Siden de er så mange så er det vanskelig å si hvem som er værst, det er forskjellig fra forskjellige tider.. men de fleste ånder og lever for Ragnhild.

Jeg vil bare vekk fra alt sammen... og takk for at jeg fikk skinne av deg... :) ... og du forstod meg på en måte ingen har gjort noengang.. og jeg forstår dine dilemmaer.. tror jeg.. men på en ordentlig måte kan man be om tillatelse, uten noe rettsak.. Nå hører jeg Ragnhild ute med noen, snakke til deg.. og prøver å gjøre meg sjalu.. og Gina m fler sender hat i ryggen på meg, og det er ikke mitt hat.. selv om jeg hater dem, så orker jeg ikke bruke energien på å kjenne på hatet.. det ligger ikke noe mye hat eller hevngjerrighet i bunn og grunn i meg allikevel.. men med dems viljetyrke og press 10- 50 stk omgangen, så reagerer jeg tilslutt av mange grunner.. men jeg er ikke farlig for noen.. spørs hva de mener med farlig.. d går bare ut over meg selv, det de gjør.. Nina høres ut av pc'n her, at familien min vil ha meg død, det har jeg hørt flere av dem si, for de orker ikke høre meg lenger..

Nå har mamma fått deg til å ikke bry seg om meg lenger sier mamma til meg, med godt hevgjerrig seksuelt perverst tonefall. Oh hvis du er skadet eller dør, så havner de alle i fengsel... hvis jeg ikke dør først.. du får hvertfall ikke lov å dø... du er min store helt..og kjærlighet.. blir mye ord..

Stoler kun på deg også.. ingen gir info, utenom det jeg hører ute og inne.. ser endel, fysisk og psykisk. Kristin Halvorsen f. eks :) hun er positiv til deg og meg :)

.. men nå har Ragnhild psyket meg ut... og A. og Camilla sine "skjerp deg" med vold måten og Jonas .. fikk meg til å slå meg selv i annsiktet... mye hat de sender inn i ryggen, samme som de kanskje roper at jeg skal gjøre det, men det går inn i underbevisstheten, og så reagerer jeg, for jeg blir gal av dem og river meg i håret, som du spurte om.. og de blir jublende glade, utenom når de spiller fornuftig. Auu... er ikke mye som skal til av riktige personer.. og du Kjetil er vel en av de få kanskje den eneste, som kan bare med deg selv med meg, eller lyden av deg eller følelsen av deg.. roet det ned.. og vi kunne gjort mye annet hyggelig, ikke psykoklubb relatert sammen.. hvis du får lyst..

Elsker deg for den du er, både gode og dårlig sider - selv om jeg ikke har sett så mye av dem... og hvis jeg skal la meg tørre å kjenne på håpet, har ingen forventninger...heller ikke tenke på det,men hvis jeg skal tenke på det - å bli mer kjent med deg, selv om jeg kjenner deg i bunn og grunn, uavhengig av hva du har gjort eller gjør - eller hva nå du tror jeg vil bli skuffet av... kanskje jeg ville blitt det, men ikke dømt deg eller brutt... Elsker deg.. og kommer alltid til å støtte deg, (som regel - spørs hva saken gjelder ;) ) ... blir dumt å skrive alle kjærlighetsord her nå.. bedre uten ord..noen ganger.. blir forstyrret også i skrivinga..



KJ kjære..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar