mandag 7. juni 2010

Portveien 2 - 25 år

Da jeg var på akers mic mekk, en dag på morgenen, 19 mars 2010 var det vel - så jeg på nrk nyhetene at det var 25 års jubileum på portveien 2. Eli og Jarl var tilbake i kolonihagen der huset står. Eli og Jarl var på besøk i Pepperstad barnehage i vestby, da jeg var liten. Og jeg klarte ikke la være å ivrig rekke opp hånda og spørre, om de ikke hadde fått med seg at det bodde en giraff i klokka?! hehe - de svarte selvfølgelig ikke på det, den gang da. Men Raffen bor der fortsatt :) Heldigvis. Portveien 2 - 25 år bare å se :) men oi.. denne nett-tv - reprisen som jeg trodde skulle være den samme som jeg så på akers mic mekk - er jo endret..der spurte de om lov til å gå inn.. og dvd-'n sa de skulle komme med alle episodene i reprise.. JA - linda ønsker seg den :) men her sa de at .... ja - Jarl og Eli! Ærlig talt - JEG må jo få bli med inn... ? .. ikke sant? ... eller var jeg inne.. og ute samtidig? hm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar