tirsdag 8. november 2011

Mygg eller sommerfugl - fra Angel(l)

Fikk denne av Angel, eller Angell som hun tilsynelatene het - som jeg bodde ved siden av inne på skjermet på Aker. Det er ikke lov å ha kontakt med hverandre, pasientene der inne. Men vi møtte litt på hverandre. Tiltross strengt vakthold. Fikk denne lille-blåe mygg eller sommerfugl - vinge fra armbåndet hennes, sa hun - (Morten tok enten myggen eller sommerfuglen tror jeg - da det ikke er lov å gi hverandre ting) Jeg lovte å legge den på et trygt sted - og her ligger den, på verdensbordet. Hun sa et eller annet om prinsesse, eller om jeg kalte henne prinsesse eller omvendt, og om jeg forsvarte henne der, skulle hun forsvare meg som ei dronning et annet sted. :) Andres nevnte noe om henne, så jeg ga han en liten bit av vingen.. da jeg fortsatt stolte på han. Nå er ikke tilstanden slik lenger tror jeg. har blitt lurt før.. men i disse tider, lurer alle, alle virker det som. Jeg gjør ikke det - blir vel bare misforstått.. de få gangene jeg uttrykker meg face2face.

- Jeg er vel "the boy outside the universe" eller og "the world revolves around you" ... hvem vet..  (Tekst fra Seigmen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar