onsdag 23. februar 2011

Storbynatt med Gustav Nilsen


Litt underholdning til dere fra meg (for en gangs skyld) fra Storbynatt og Gustav Nilsen - før jeg skal vise fakkeltoget, jeg så en gryende begynnelse av 17.nov.2010, da med "Super-agenten", David Ebeltoft på det psykotiske-høytaler anlegget i ledelse. (så fakkeltoget senere på kvelden  på internett direkte og skjønte sammenhengen da) Akkurat som den dagen jeg snakket med Skogvokter'n på telefoenen, Espen Thoresen på frekvensen/psykotisk høytalerannlegg og Camilla i ledelse-toget. http://lillesatan.blogspot.com/2010/08/psykoklubb-demostrasjons-tog.html  Tilbake til Gustav - som skrevet tidligere var det jo en kjensgjerning om å spille plater baklengs. Til og med cd-plater når en legger det inn på iTunes (se THE.THE). Assosierer delen i videoen her, med Hitler -koblet til Jonas L. da hans bestefar var nazist. (har han sagt maaaange ganger)og han må jo være sykelig sjalu, om nekter folk å treffe meg. Hørtes sånn ut på filmsnutten også. (Bestefaren min, Petter B.- var med i 'Gutta på skaugen' - den gang da - selvfølgelig :) ) Ære være kongehuset og  Olav den 5 m fam.! Gustav Nilsen fortalte jo at han våknet og "var" Knut Risan - noe slikt har jeg hørt før, Christian S.B - trodde engang han var Olav og 19 år.. - og det har jo kanskje noe med..eh.. hvordan skal jeg skrive det da? At jeg "alltid" har vært her?(mamma Lisa's barn) Harald, psykologen på Gaustad, sa - hvis det ER slik og så mye du opplever, så må du være en av minst en milliard..-.men det er ikke det viktigste egentlig. Hva er viktigst? Spørs hvor høyt eller lavt jeg skal legge lista, ligger ganske så lavt, og lavere blir den jo mer Tråkka ned av psykoklubben jeg har blitt. og blir... og isolert. Jeg, LilleSatan Trøttingen til Kjetil - er Mamma Lisa's barn (i det minste) og ikke ond i det heletatt. Kanskje håpløs, klønete, etc.etc. ikke perfekt hvertfall.. men nå sporet jeg masse av da publiserer jeg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar