XL - teamet mitt ....
. For meg billedliggjør det - disse "Guttehvalpene med masjetekniver-disse jungelknivene, som tar penger for det" - og noe annet.. eller ....hm..*tenke* - nå har jeg Espen innpå frekvensen innimellom - og folkemakt har jeg jo ingen planer om.. ..kanskje bare rette opp det psykoklubben har gjort..... / gjør..
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar