Camilla har bedt meg en gang i lydbilde/frekvensen, om å drepe kjærligheten.... DET vil jeg aldri gjøre.. det kan jeg ikke gjøre, det er jeg ikke kompentabel til å gjøre.. Man trenger kjærlighet og medfølelse her i verden, for de nærmeste, mannen i gata, kjæledyr, og jordklodens livlige mangfold! Ta vare på hverandre, og jorden vi bor på - med andre ord.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar